Субота, 2024-04-27, 5:50:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ревівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Категорії розділу
Людина і Комп’ютер [6]
Світ сьогодення неможливо уявити без комп’ютерів. Різна інформація про комп’ютер, його позитивний та негативний вплив на людину і дитину, зокрема.
Цікаве про світ [7]
Цікаві факти, історії, події. Винаходи людства, наукові відкриття, нові технології, археологія, біологія, географія, природа
Міні-чат
Наше опитування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Педагогічна преса


Кам'янська районна мала академія наук

Кам'янська РДА  

Відділ освіти Кам'янської РДА  

Кам'янський РМК   

Кам'янський еколого-економічний ліцей

Кам'янська ЗОШ № 1  

Кам'янська ЗОШ № 2  

Кам'янська ЗОШ № 3  

Баландинська ЗОШ

Вербівська ЗОШ  

Грушківська ЗОШ  

Жаботинська ЗОШ  

Косарська ЗОШ  

Лебедівська ЗОШ  

Лузанівська ЗОШ  

Михайлівська ЗОШ  

Михайлівська школа-інтернат  

Ребедайлівська ЗОШ  

Телепинська ЗОШ  

Тимошівська ЗОШ  

Юрчиська ЗОШ

Каталог статей

Головна » Статті » Людина і Комп’ютер

Перемога живого розуму над штучним інтелектом або новий світовий рекорд Андрія Слюсарчука
Вчений, якого після низки його інтелектуальних рекордів назвали «Людиною- комп'ютером», спеціалізується на дослідженні мозку і розробці когнітивних технологій покращення людської пам'яті.

Андрій Слюсарчук протягом 1 год. 22 хв. обіграв досі непереможну програму, і цим продемонстрував потужність розробленої ним методики запам'ятовування на прикладі вивчення шахової спадщини та вмінню миттєво аналізувати та обробляти «записані» в його пам'яті мільярди шахових комбінацій.

Ця перемога наочно підтвердила можливість запам'ятовувати людиною надвеликі обсяги інформації, швидко і ефективно оволодівати новими знаннями, миттєво їх обробляти, знаходити серед усіх можливих найкращі рішення, а також підштовхне дослідників на пошук нових ідей для розвитку штучного інтелекту.

Задля забезпечення чистоти гри були задіяні суворі заходи захисту приміщення від використання технічних засобів несанкціонованого обміну даними. З метою підтвердження відсутності пристроїв прийому і передавання інформації перед початком гри Андрія Слюсарчука оглянули фахівці із захисту інформації та члени комісії. Усі радіочастоти були заглушені. Мобільні телефони, блютуз, мобільний Інтернет та інші засоби передавання інформації та обміну даними не працювали до завершення турніру.

Підготовка Андрія Слюсарчука до гри з непереможною RуЬка фактично підтверджує існування технологій, які дають можливість у стислі терміни опанувати знання, набути необхідні навички гри, а також досягти й перевищити рівень, до якого зазвичай люди йдуть десятиріччями наполегливих тренувань. Група вчених НУ «Львівська політехніка», до якої входять доктори наук Слюсарчук А. Т., Пасічник В. В., Нікольський Ю. В., кандидат наук Червоний О. П. та ще кілька фахівців в галузі нейрофізіології, педагогіки, інформатики та математики за підтримки ректора університету професора Ю. Я. Бобало нещодавно завершила наукову роботу "Комплекс освітніх інформаційних технологій подання, запам'ятовування та опрацювання надвеликих об'ємів інформації для процесів навчання".

Творчим внеском професора Слюсарчука у цю наукову роботу, яка висувається на здобуття Державної премії в галузі освіти за 2011 рік є те, що він:
науково обґрунтував та дослідив принципи побудови інформаційних комплексів "людина-комп'ютер". в основу якого покладена нова наукова гіпотеза щодо подання, запам'ятовування та опрацювання людиною надвеликих об'ємів інформації,
сформулював наукові принципи, на основі яких розпочав реалізацію освітньої наукової програми "Крок за горизонт", де вперше дослідив та отримав експериментальні підтвердження висунутої ним наукової гіпотези, розроблених принципів та наукових методик розширення ресурсів людського мозку для подання, запам'ятовування та опрацювання надвеликих об'ємів інформації, поданої у числовій та образній формах, а також дослідив особливості використання цих технологій для навчання;
вперше в світовій практиці розробив наукову концепцію та освітні методики запам'ятовування людиною надвеликих об'ємів інформації на основі когнітивної функції пам'яті як психічного феномену, теорії нейро-генетичної організації моделей пам'яті та когнітивного моделювання еволюції, визначення місця психічної функції в процесі запам'ятовування і відтворення інформації;
науково обґрунтував розроблені освітні методики навчання, що не мають аналогів та прототипів, які практично підтвердили можливість людини запам'ятовувати та опрацьовувати надвеликі об'єми інформації при навчанні.

«Гра століття» - наочне підтвердження цих наукових здобутків, застосування на практиці революційних технологій, завдяки яким став можливим переможний матч із «Rybka-4».

Цікаво та неймовірно те, що гра відбувалася «всліпу». Ходи оголошувалися вголос. А професор, відповідаючи на ходи програми, був повністю позбавлений можливості бачити шахову дошку та її зображення на моніторах.

Додатково про «Rybka-4»

Програму розробив міжнародний майстер Васик Райліх. Із травня 2008 року Rybka - найсильніша шахова програма у всіх відомих рейтинг-листах. Rybha виграла всі офіційні комп'ютерні шахові турніри, включно із Чемпіонатами Світу серед комп'ютерних програм.

Жоден із гросмейстерів ніколи не обіграв Rybka. Із 2007 року шаховий світ визнає, що перемогти цю програму неможливо. Це стало зрозумілим після серії гандикап-матчів проти попередньої (значно слабшої) версії програми. Відомі спроби Яана Ельвеста, Романа Джинджихашвілі та Вадима Мілова показали, що обіграти без фори навіть застарілу версію програми неможливо. Поодинокі випадки нічийних результатів і виграшів відбувалися при подвійній перевазі у часі обдумування ходу людиною або грі нею білими фігурами із форою у фігуру та хід. За рівних умов Rybka завжди перемагає, всі матчі закінчилися на її користь.

Додатково про Андрія Слюсарчука

Професор-нейрохірург, клінічний психоаналітик, нейропсихолог. Народився в родині лікарів у Вінниці. З дитинства вирізнявся спроможністю запам'ятовувати все прочитане. Школу закінчив у дев'ять років за спеціальною програмою для дітей-вундеркіндів. У 12 років був зарахований до Московського медуніверситету ім. Пірогова. Закінчив його у 17 років. У 27 років захистив докторську дисертацію. Нині проводить складні нейрохірургічні операції в Україні та за її межами, вивчає на особистому прикладі феномен людської пам'яті. Останній результат його досліджень продемонстровано у 2009 році - показано запам'ятовування та відтворення ЗО мільйонів знаків числа «ПІ» після коми. Пам'ятає тексти 20000 книжок. Відомий спроможністю миттєво виконувати складні математичні обчислення з надзвичайно довгими числами. Нині є професором кафедри "Інформаційні системи та мережі" Національного університету "Львівська політехніка", де останніми роками у складі групи вчених проводив дослідження, що склали основу наукової роботи "Комплекс освітніх інформаційних технологій подання, запам'ятовування та опрацювання надвеликих об'ємів інформації для процесів навчання". В ході підготовки до «Гри століття» Андрій Слюсарчук прочитав і запам'ятав близько 2500 книг з теорії та історії шахів. Жодного спортивного значення матчу із Rybka вчений не надає, вважаючи це демонстрацією результатів наукового експерименту, що наочно підтвердить не лише його природні здібності, а й існування розробленої ним методики поглиблення пам'яті людини.




Джерело: http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/27_04/6/
Категорія: Людина і Комп’ютер | Додав: Nina (2011-05-08)
Переглядів: 623 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Посилання

Міністерство освіти і науки України

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

Український центр оцінювання якості освіти

Онляндія — моя безпечна веб-країна

Єдине освітнє інформаційне вікно України

Методичний кабінет відділу освіти Кам’янської РДА

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz